План роботи над проектом

 І етап  грудень 2016 - Визначення основних проблем та напрямків учнівського дослідження.
Навчальні цілі   та очікувані навчальні результати на І етапі роботи.
·        Пошук та накопичення інформації за напрямками:
·        Зацікавити учнів складною суспільною проблемою «Чому люди так шанують хліб?».
·        Сформувати внутрішню мотивацію щодо вивчення теми .
·        Виробити навички рольової поведінки та розподіляти між собою завдання.
ІІ етап – січень – 2017.
Пошук та накопичення  матеріалу за напрямками:
  • З глибини віків (історія хліборобства в Україні).
  • Вузлики на пам'ять (народні традиції та обряди, прислів'я, казки, легенди...тощо, пов'язані з хліборобством).
  • Прошу до столу (рецепти з використанням борошна).
  • Хліб у наших магазинах (дізнаємося, який із сортів хліба, що продаються у наших магазинах, найбільш користується попитом ).
  • Шкільна булочка (розмова по щирості: чи завжди ми шануємо хліб, який тримаємо в руках щодня).
  • Екскурсія на хлібозавод та млин.
Навчальні цілі   та очікувані навчальні результати на ІІ етапі роботи.
·        Розвинути комунікативні навички.
·        Формування первинних навичок збору даних методом опитування та обробки зібраних даних.
·        Розвиток навички, а саме вміння робити висновки.
ІІІ етап - лютий 2017
Створення підсумкової презентаціі, випуск  тематичного буклету , створення блогу : "Хліб - всьому голова"
Навчальні цілі   та очікувані навчальні результати на ІІІ етапі роботи.
·        Розвиток розумових дій, а саме вміння робити висновки.
·        Навчитися планувати презентацію і готувати до неї потрібні матеріали (підбирати текст, малюнки тощо).
·        Удосконалення умінь та навичок створення мультимедійної презентації, публікації (інформаційного бюлетеня)
·         Розвиток вмінь коротко і ясно висловлювати свої думки, структурувати тестову інформацію, підбирати яскраві та цікаві малюнки до тексту.
·        Розвиток вмінь аргументувати та доводити свою думку.
·        Розвиток навичок публічного виступу.


·        Вчаться сумісної роботи: розподілу обов’язків, відповідальності за свої дії, взаємоповаги та взаємодопомоги

Комментариев нет:

Отправить комментарий